غدیر

  • ۳
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم. سالی سرشار از موفقیت و تلاش برای اعتلای اسلام عزیز و تحقق خواسته های امام زمان، بقیة الله ( ارواحنا له الفداء ) برای همه مسلمانان آرزومندیم. در آغاز از داوطلبان محترم تقاضا می شود در تاریخ سوم خردادماه حتما به این سامانه اینترنتی مراجعه فرمایند تا در صورت وجود خبر جدید درباره آزمون ورودی از آن آگاه شوند.

الف. زمان ثبت نام آزمون ورودی

ثبت نام جهت آزمون ورودی به فضل خدا تا  شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت.

داوطلبانی که موفق به شرکت در آزمون سراسری حوزه های علمیه نشده اند نیز می توانند در آزمون ورودی مدرسه علمیه مشکوة حضور یابند.

ب. طریقه ثبت نام

داوطلبان جهت ثبت نام از لینک انتهای این اطلاعیه به نام« صدور کارت آزمون » استفاده نمایند. در انتهای مراحل ثبت نام از طریق این لینک کارت ورود به آزمون مهیا خواهد شد. صدور این کارت نیازمند فایل عکس شخصی داوطلب است.

ج. پر کردن فرم مشخصات تحصیلی

لینک « مشخصات تحصیلی » جهت دسترسی به فرم های ثبت مشخصات تحصیلی در انتهای این صفحه گذاشته شده است. داوطلب محترم این فرم ها را دانلود نماید و فرم مختص خود را تایپ کرده و پرینت بگیرد و همراه خود به جلسه آزمون بیاورد. داوطلبان قبل تکمیل این فرم، نمونه تکمیل شده فایل مشخصات تحصیلی را از انتهای این مطلب دانلود نموده و ملاحظه فرمایند.

 د. مدارک لازم جهت حضور در آزمون

     ۱- کارت ملی

     ۲- کارت ورود به آزمون

     ۳- فرم تکمیل شده مشخصات تحصیلی

 

تذکر مهم

هنگام مصاحبه از پذیرفته شدگان محترم آزمون خواسته خواهد شد کارنامه های تحصیلی که به تأیید محل تحصیل خود رسیده باشد را ارائه نمایند (مهر و امضاء  شده باشد) و در صورتی که بر اثر اشتباه و سهل انگاری، اطلاعات کارنامه مغایر با اطلاعات ثبت و ارائه شده در روز آزمون توسط ایشان باشد نامشان از فهرست مصاحبه شوندگان کنار گذاشته خواهد شد.

 

طبق اطلاعیه قبلی مقطع تحصیلی و سن، دو عامل اصلی مؤثر در گروه بندی طلاب خواهد بود. داوطلبان غیر دانشجو که دارای مدرک دیپلم باشند و بیش از ۲ سال از دریافت مدرک دیپلم ایشان گذشته باشد در صورت قبولی در مدرسه علمیه مشکوة، طبق روال عادی در گروه پذیرفته شدگان مقطع فوق دیپلم و بالاتر مشغول تحصیل خواهند شد. تصمیم نهایی در این باره پس از مصاحبه با این گروه از پذیرفته شدگان آزمون اتخاذ خواهد شد.

 

طلاب محترم که علاقه مند به ثبت نام در حوزه علمیه مشکوة هستند توجه داشته باشند که در سال جاری در صورت قبولی در آزمون و مصاحبه از پایه اول مشغول تحصیل خواهند شد. به عنوان مثال طلبه متأهلی که تحصیل در پایه 2 را با قبولی به اتمام رسانده و مسافت محل زندگی او تا حوزه مشکوة بسیار نزدیکتر از حوزه محل تحصیل وی است و به علت دوری مسافت و ترافیک سنگین ترجیح می دهد در مدرسه مشکوة به ادامه تحصیل بپردازد. ایشان در صورت قبولی با وجود اتمام پایه 2 از پایه اول در مدرسه مشکوة مشغول تحصیل خواهد شد.

 

ه. منابع آزمون

جهت رفاه حال داوطلبانی که برای تهیه منابع آزمون با مشقات زیاد مواجه هستند (مثلا جهت خرید کتاب باید به شهری دیگر بروند  یا اینکه محدودیت مالی دارند) لینکهای زیر صرفا جهت مطالعه برای آزمون مهیا شده است.

بدیهی است این دسترسی به منزله رایگان بودن منابع نیست و چنانچه از این طریق از آنها استفاده شود لازم است در صورت فراهم شدن شدن شرایط و برطرف شدن موانع نسبت به خرید کتاب اقدام گردد.

 

  •     ترجمه لغات سوره مبارکه بقره توسط استاد ابوالفضل بهرامپور از قرآن منتشر شده با ترجمه ایشان. از اینجا دریافت فرمایید.
  •     ترجمه آیات سوره مبارکه بقره توسط استاد ابوالفضل بهرامپور از قرآن منتشر شده با ترجمه ایشان. از اینجا دریافت فرمایید.
  •     ترجمه ۱۵۰ کلمه قصار نهج البلاغه توسط استاد آیتی از نهج البلاغه منتشر شده با ترجمه ایشان. از اینجا دریافت فرمایید.
  •     کتاب « صرف مقدماتی . زبان قرآن » مولف: حجة الاسلام والمسلمین آقای حمید محمدی ناشر: مؤسسه انتشارات دارالعلم. دفتر مرکزی ( قم ) : 9-37744298 (025)  و 7-37842386 (025) و دفتر تهران: 66973809 (021) و 66955405 (021 ) فروش اینترنتی : www.darolelm.com . از اینجا دریافت فرمایید.
  •     کتاب « نحو مقدماتی . زبان قرآن » . مولف: حجة الاسلام والمسلمین آقای حمید محمدی. از اینجا دریافت فرمایید.
  •     کتاب « آموزش فقه » . مؤلف: حجة الاسلام والمسلمین آقای محمد حسین فلاح زاده  ناشر : مؤسسه چاپ الهادی.  دفتر مرکزی ( قم )  6611125 (025 ) از اینجا دریافت فرمایید.

 

با عذرخواهی جهت تأخیر در اعلام این اطلاعیه، داوطلبان محترم در صورت بروز هر مشکلی هنگام ثبت نام با رایانامه به آدرس 114meshkat@gmail.com مکاتبه نمایند. ان شاءالله پیامها ظرف ۳ روز پاسخ داده خواهد شد.

 

در پناه خدا مؤید و منصور باشید.


صدور کارت آزمون


دریافت فایل مشخصات تحصیلی


نمونه تکمیل شده فایل مشخصات تحصیلی

 

  • ۹۴/۰۱/۲۸