غدیر

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت امیر المؤمنین مولی الموحدین علی ( علیه السلام ) را تسلیت عرض می نماییم. در این شبهای گرانقدر ما را از دعای خیر خود محروم نفرمایید.

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدرسه علمیه مشکوة تا ۵ مرداد تمدید شد.

تا کنون صد و سی و هفت ایمیل به دست ما رسیده است که به صد و نه مورد پاسخ داده شده است و پاسخ بیست و هشت پیام آخر باقیمانده است که در ادامه به آن اشاره می شود. تعدادی از پرسشهایی که به دفعات مطرح شده، همراه پاسخهای آنها در لینک زیر به نام «پرسشهای متداول» قابل مشاهده است.در صورتی که پرسشی در ذهن شما نقش بسته و پس از مطالعه کامل سه اطلاعیه قبلی و شنیدن سه فایل صوتی مدیر و اساتید محترم در مطلب قبلی و همچنین مطالعه پاسخها به پرسشهای متداول پاسخ خود را نیافتید با شماره ۰۹۱۰۹۸۹۶۰۸۱ بین ساعتهای ۱۱ - ۱۳ و ۱۴ - ۱۶ هر روز غیر از روزهای تعطیل رسمی تماس بگیرید و پرسش خود را مطرح نمایید. به پیامک پاسخ مکتوب داده نخواهد شد اما مطالعه خواهد شد و جهت هماهنگی یا نکته دیگری می توانید پیامک ارسال فرمایید.جهت دریافت پاسخ مکتوب با رایانامه مکاتبه فرمایید.
مکان آزمون ورودی به زودی در سایت اعلام خواهد شد. چند روز قبل از آزمون به سایت مراجعه فرمایید و ساعت و مکان آزمون را ملاحظه نمایید.
در پناه عنایات امام حاضر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) موفق باشید. به امید ظهور حضرتش در همین روزهای نزدیک و در همین حوالی ...

  • ۹۴/۰۴/۱۸