غدیر

  • ۰
  • ۰

به نام خدا

به آگاهی داوطلبان محترم می رساند، آزمون ورودی مدرسه علمیه مشکوة، ساعت ۹ صبح روز جمعه ۹ / ۵ / ۹۴ در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

خواهشمندیم داوطلبان بزرگوار، ساعت ۸:۳۰ صبح در محل آزمون حضور داشته باشند. آزمون در ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

آدرس اول مسجد دانشگاه شریف: خیابان آزادی (بین میدان آزادی و بزرگراه یادگار امام)، جنب در ورودی اصلی دانشگاه شریف (بر شمالی خیابان آزادی و روبروی ایستگاه اتوبوس بی آر تی)، مسجد دانشگاه شریف.

آدرس دوم مسجد دانشگاه شریف: مترو دانشگاه شریف (خط شماره ۲ مترو تهران)، بلوار تیموری (به سمت شرق)، خیابان حبیب اللهی (به سمت جنوب)، خیابان آزادی (به سمت غرب)، در اصلی دانشگاه شریف، مسجد دانشگاه شریف. از ایستگاه مترو شریف تا مسجد به صورت پیاده حدود ۷ دقیقه مسافت است.

آدرس سوم مسجد دانشگاه شریف: مترو دکتر حبیب الله (خط شماره ۴ مترو تهران)، خیابان آزادی (به سمت غرب)، در اصلی دانشگاه شریف، مسجد دانشگاه شریف. از ایستگاه مترو دکتر حبیب الله تا مسجد به صورت پیاده حدود ۴ دقیقه فاصله است.

خواهشمندیم به نکات زیر توجه فرمایید:

۱. عکس کارت آزمون داوطلب، حداکثر برای یکسال گذشته باشد. در جلسه آزمون عکس داوطلب با چهره تطبیق داده خواهد شد. در صورتی که عکس کارت آزمون که هنگام ثبت نام در سایت، آپلود نموده اید مربوط به بیش از یکسال گذشته است، یک قطعه عکس پرسنلی رنگی یکسال گذشته همراه خود به جلسه آزمون بیاورید. این عکس هنگام دریافت و جمع آوری کارتها در آزمون به کارت، الصاق خواهد شد.

۲. داوطلب، کارت ملی، پرینت فرم مشخصات و کارت آزمون خود را در جلسه آزمون همراه داشته باشد.

۳. اگر داوطلبی هنگام ثبت نام با مشکل مواجه شده بود و کد رهگیری دریافت نکرده یا موفق به ثبت نام نشده بود، فرم پر شده مشخصات تحصیلی که از اطلاعیه شماره ۲ سایت دریافت کرده بود را پرینت بگیرد و همراه یک قطعه عکس جدید، کارت آزمون و کارت ملی در جلسه حاضر شود. قبل از شروع آزمون نام وی در لیست ثبت نام گنجانده شده و برای وی کارت صادر خواهد شد.

۴. داوطلبانی که از روستاها یا شهرهای غیر تهران تشریف می آورند می توانند شب قبل در مدرسه صدر حضور یابند و شب بمانند و به علت عدم باز بودن مغازه در بازار تهران پس از غروب، حتما وعده غذای شب و صبحانه خود را همراه بیاورند و فردا صبح از طریق مترو پانزده خرداد خود را به محل آزمون برسانند. ان شاءالله مدرسه غذای شب و صبح داوطلبان را فراهم خواهد نمود اما به دلیل احتمالات اجرایی و سلایق متفاوت افراد، خواهشمندیم جهت این امر تدارک لازم را ببینید. داوطلبانی که قصد دارند شب قبل آزمون در مدرسه صدر بمانند حتما حدود زمان ورود خود به مدرسه صدر و نام خود را به شماره موبایل ۰۹۱۰۹۸۹۶۰۸۱پیامک فرمایند.

۵. آدرس مدرسه صدر: ایستگاه مترو پانزده خرداد، خ پانزده خرداد، پس از تقاطع با خیابان ناصر خسرو، پایین پله های ورودی مسجد امام (جلوخان شمالی)، سمت راست، بین مغازه های ترازو فروشی و .. در کوچک ورودی مدرسه علوم دینی صدر.

لطفا متن سوالات متداول را به صورت کامل مطالعه فرمایید. همچنین اگر تا کنون امکان آن فراهم نشده، فایلهای صوتی مدیر و اساتید محترم را بشنوید و ۴ اطلاعیه قبلی را مطالعه فرمایید.

در پناه خدا موفق و مؤید باشید.

  • ۹۴/۰۵/۰۳