غدیر

  • ۰
  • ۰
مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون ورودی

به نام خدا

شهادت حضرت امام جعفر صادق ( علیه السلام ) را تسلیت عرض می نماییم. امیدواریم جزو دوستداران و محبین و شیعیان آن امام همام محسوب گردیم.
به آگاهی پذیرفته شدگان آزمون ورودی می رساند مصاحبه داوطلبان دارای مدرک دیپلم در روزهای چهارشنبه بیست و یکم مردادماه و پنجشنبه بیست و دوم، در محل مدرسه عالی شهید مطهری برگزار خواهد شد. جهت هماهنگی دقیقتر با پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد. این عزیزان در صورت داشتن پرسش می توانند با شماره ۰۹۳۵۴۲۷۴۸۲۲ تماس حاصل نمایند.
مصاحبه داوطلبان دارای مدرک بالاتر از دیپلم از روز یکشنبه هجدهم مردادماه آغاز شده و در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه بیست و دوم مرداد ادامه خواهد داشت. مصاحبه این گروه در محل مدرسه مشکوة در منطقه پلایین برگزار می شود. جهت هماهنگی زمان مصاحبه با عزیزان تماس گرفته خواهد شد.
پذیرفته شدگان مقطع بالاتر از دیپلم که روز مصاحبه در پلایین حضور خواهند یافت ترجیحا از ساعتی که طی تماس تلفنی به آنها اعلام می شود تا ساعت ۱۸ را برای مصاحبه در نظر بگیرند. زمان تکمیل فرمها و مراحل مصاحبه کوتاهتر از این زمان خواهد بود اما جهت آگاهی و عدم برنامه ریزی شخصی بزرگواران برای روز مصاحبه این مطلب عرض می گردد. داوطلبان در زمانهای انتظار می توانند به کار یا مطالعه شخصی خود در محل حوزه علمیه بپردازند.
پذیرفته شدگان هنگام مصاحبه یک قطعه عکس مربوط به حداکثر یکسال گذشته همراه خود داشته باشند. همچنین مدارک تحصیلی و مدارک شناسایی خود را همراه بیاورند.
آدرس مدرسه عالی شهید مطهری: ایستگاه متروی بهارستان، میدان بهارستان، کمی پایین تر از میدان، مدرسه عالی شهید مطهری. 
آدرس مدرسه در پلایین که در اطلاعیه شماره ۱ آمده بود جهت سهولت بار دیگر ذکر می گردد. ابتدای آزادراه خلیج فارس (پایین تر از پل شهید کاظمی و بزرگراه آزادگان)، جنب پل عابر پیاده دوم، خروجی امامزاده علی اکبر  و روستای پلایین ، بعد از امامزاده، پلاک ۷
  • ۹۴/۰۵/۱۹