غدیر

  • ۰
  • ۰

باسمه تعالی

 ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی بیشتر از این ماه پربرکت به اطلاع می رسانیم:

۱. فیلم تبلیغ پذیرش مدارس علمیه مشکوة برادران که در تابستان سال ۱۳۹۵ تهیه شده با سه کیفیت ارائه می گردد. با کلیک بر روی گزینه های زیر دانلود نمایید:

الف. کیفیت خوب       ب. کیفیت متوسط        ج. کیفیت پایین 


۲. کلیپ صوتی توضیحات مدیران و  اساتید بزرگوار درباره مدرسه مشکوة که در سال ۱۳۹۱ بیان شده در لینکهای زیر قابل دانلود است:

الف. حجة الاسلام قاسمیان      ب. حجة الاسلام حاج ابوالقاسمی      ج. حجة الاسلام جعفری


۳. داوطلبان محترم در صورت ایجاد پرسش پس از مشاهده فیلم تبلیغ پذیرش مدرسه و سخنان مدیران و اساتید و مطالعه کامل اطلاعیه شماره دو و این اطلاعیه می توانید با شماره ۰۹۰۳۶۵۹۱۹۵۷ همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در ساعات ۱۱ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۵ تا روز ۲۹ تیرماه ۱۳۹۵ غیر از روزهای تعطیل رسمی تماس حاصل نمایید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی در ساعات مذکور می توانید به این شماره پیامک ارسال نمایید و پرسش خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنید. 


 ۴. خواهشمند است جهت اطلاع از آخرین اخبار، عضو کانال تلگرامی پذیرش حوزه علمیه مشکوة به آدرس telegram.me/phmeshkat شوید. اطلاعیه ها و اخبار سایت در این کانال قابل مشاهده است. از پاسخگویی در شبکه های اجتماعی و در غیر ساعات مذکور معذوریم.


 ۵. جهت طرح پرسشهای خود می توانید به ایمیل 114meshkat@gmail.com پیام ارسال نمایید.


۶. داوطلبانی که موفق به شرکت در آزمون سراسری حوزه های علمیه نشده اند نیز می توانند در آزمون ورودی مدرسه علمیه مشکوة حضور یابند.

    شرکت در آزمون سراسری حوزه های علمیه که در فروردین ماه سال جاری برگزار شد شرط ثبت نام  برای آزمون ورودی مدرسه علمیه مشکوة نیست.

 

۷. آزمون ورودی در روز جمعه اول مرداد، ساعت نه صبح در مسجد دانشگاه شریف واقع در خیابان آزادی برگزار می گردد.


۸. مدرسه مشکوة برادران پس از شروع سال تحصیلی، جهت ثبت نام رسمی و صدور کد طلبگی، اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه را به مرکز مدیریت حوزه های علمیه ارائه خواهد نمود. پس از بررسی شرایط لازم توسط مرکز مدیریت قم، کد تحصیلی طلبگی ایشان صادر و ثبت نام طلاب مدرسه مشکوة در سامانه سراسری حوزه های علمیه انجام خواهد شد. 


۹. برنامه هفتگی مدرسه علمیه مشکوة بدین قرار است:

  • طلاب پایه ۱ و ۲ : از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱:۳۰
  • طلاب پایه ۳ و بالاتر : از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۷:۳۰     
        از ساعت ۱۱:۲۰ تا ۱۳:۳۰ زمان استراحت و نماز و ناهار است. 
حضور در مدرسه در تمامی ساعات فوق الذکر غیر از ساعت ۱۱:۲۰ تا ۱۳:۳۰ الزامی می باشد.

۱۰. تمام سوالات آزمون ورودی چهار گزینه ای و تستی است. سوالات نهج البلاغه به لحاظی حفظی نیست. مثلا متن عبارت و جملات کلمه قصار داده و معنی یک کلمه خواسته خواهد شد. 


۱۱. جهت ثبت نام روی لینک موجود در انتهای مطلب کلیک نمایید. همچنین با دقت به نکات زیر توجه فرمایید:


الف. فایل راهنمای مراحل ثبت نام در سایت بارگذاری شده است. این فایلها را در اینجا ببینید و همزمان نکات بعد را ملاحظه فرمایید. تکمیل این فرمها نیازمند عکس شخصی داوطلب و معدل دو مقطع تحصیلی گذشته و مشخصات فردی و تحصیلی است.

 

جهت نمایش کامل اطلاعیه ادامه مطلب را کلیک نمایید

 

ب. در قسمت بارگذاری عکس داوطلب توجه داشته باشید: فایل عکس شما با فرمت jpeg و با حجم حداکثر 500kb و حداکثر مربوط به یکسال گذشته باشد. در مرحله آخر ثبت نام اینترنتی این عکس روی کارت ورود به آزمون شما نمایش داده شده و توسط شما پرینت گرفته خواهد شد. در جلسه آزمون عکس داوطلب با چهره تطبیق داده خواهد شد. در صورتی که عکس کارت آزمون که هنگام ثبت نام در سایت، آپلود نموده اید مربوط به بیش از یکسال گذشته است، یک قطعه عکس پرسنلی رنگی یکسال گذشته همراه خود به جلسه آزمون بیاورید. این عکس هنگام دریافت و جمع آوری کارتها به کارت جلسه آزمون شما، الصاق خواهد شد.

 

ج. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی قبل از ورود به آزمون الزامی است و هنگام حضور در آزمون همراه مدارک شناسایی باید همراه داشته باشید. مسئولان مربوط هنگام برگزاری آزمون مدارک شما را بررسی می کنند و در صورت واضح یا همخوان نبودن تصویر، امکان شرکت در آزمون نیست.

 

د. ثبت نام اینترنتی چهار مرحله است. شما پس از اتمام هر مرحله وارد مرحله بعد می شوید. در مرحله اول اطلاعات مختصری از شما ثبت شده و در سامانه ذخیره خواهد گردید. در انتها کد رهگیری برای شما صادر خواهد شد. این کد را تا زمان آزمون نزد خود داشته باشید. کد رهگیری به شماره موبایل شما که در اطلاعات اولیه ثبت می نمایید ارسال خواهد شد.

 

ه. داوطلبان مجردی که در شهر دیگری در خوابگاه یا حجره ساکن هستند در قسمت "آدرس منزل" و "تلفن منزل"، مشخصات منزل پدری را بنویسید و در قسمت "محل زندگی"، آدرس خوابگاه یا محل سکونت خود در شهر محل تحصیل را بنویسید.

 

و. در سایت مدرسه مشکوة به داوطلبان پس از ثبت نام صفحه شخصی اختصاص داده خواهد شد. شما می توانید تا قبل از آزمون در صورت نیاز با وارد کردن کد ملی و آدرس ایمیل خود به سایت وارد شوند و اطلاعات خود را ویرایش و تصحیح نمایید و سپس اقدام به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون نمایید.

 

ز. داوطلبانی که معدل ترم جاری ایشان هنوز مشخص نیست و تا زمان آزمون مشخص خواهد شد برای ثبت نام شتاب نکنید و در روزهای آخر اقدام به ثبت نام نمایید و با احتساب معدل ترم آخر، معدل کل خود را وارد نمایید.

 

ح. اگر دانشجویان و طلاب هنوز فارغ التحصیل نشده اند معدل کل ترمها و سالهای تحصیلی گذرانده خود را محاسبه و ثبت نمایند. این محاسبه را به دقت بر اساس کارنامه های قبلی انجام دهید. هنگام مصاحبه، این کارنامه ها که به تأیید محل تحصیل قبلی رسیده با معدل کل اعلامی توسط داوطلب در سایت تطبیق داده خواهد شد و در صورت مغایرت از داوطلبان دیگر، جهت مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.

 

ط. درباره گزینه خدمت نظام وظیفه، در صورتی که دارای کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت نیستید اگر فارغ التحصیل شده اید و زمان مقرر در دفترچه راهنمای پذیرش سراسری حوزه ها از زمان فارغ التحصیلی شما نگذشته و هنوز از معافیت تحصیلی برخوردارید گزینه معافیت تحصیلی را انتخاب نمایید و اگر اقدام به پست دفترچه خدمت کرده اید یا از مدت مقرر بعد فارغ التحصیلی شما گذشته و دفترچه پست نکرده اید، گزینه مشمول را انتخاب نمایید. 

 

تذکر: اگر به هر دلیلی پس از گرفتن کد رهگیری در روال ثبت نام با مشکلی مواجه شدید ، می توانید از قسمت ورود در صفحه ثبت نام وارد سامانه شده و اطلاعت خود را تکمیل نمایید.

 

شروع ثبت نام

  • ۹۵/۰۳/۲۳