غدیر

  • ۰
  • ۰

به نام خدا

داوطلبان محترم ثبت نام آزمون ورودی مدرسه علمیه مشکوة می توانند تا روز سه شنبه ۲۹ / ۴ / ۹۵ در این سایت اینترنتی ثبت نام نمایند.

۱. مشکلی در سامانه اینترنتی ثبت نام رخ داده بود که موجب بروز مشکلاتی در ثبت نام علاقه مندان شده بود. این ایراد رفع شده است لذا از داوطلبانی که دچار مشکل شده بودند و رفع نشده بود خواهشمندیم دوباره اقدام به ثبت نام نمایید و در صورت بروز مشکل به شماره ۰۹۰۳۶۵۹۱۹۵۷ پیامک ارسال نمایید.

۲. جهت تصحیح اطلاعات می توانید از طریق گزینه « ورود » و وارد کردن کد ملی و آدرس ایمیل خود به بررسی و تصحیح اطلاعات خود بپردازید. اگر ثبت نام نکرده اید برای آغاز ثبت نام از طریق گزینه « ثبت نام » اقدام نمایید. افرادی که اطلاعاتشان را کامل ثبت نکرده و با اطلاعات ناقص ثبت نام کرده اند حتما از این طریق وارد شده و اطلاعات خود تا سه شنبه قبل از روز آزمون تکمیل نمایند. حدود ۵۰ نفر از داوطلبان اطلاعات ناقص ثبت کرده اند.

۳. در نهایت علاقه مندانی که موفق به ثبت نام اینترنتی نشوند نگران نباشند. ایشان هنگام آزمون همراه خود یک قطعه عکس پرسنلی یکسال گذشته و کارت ملی بیاورند و معدل و تعداد واحد و مشخصات دو مقطع تحصیلی خود را همره داشته باشند و قبل از آزمون به پر کردن فرمهای لازم که توسط مسئولان آزمون در اختیارشان گذاشته می شود اقدام نمایند. هزینه لازم (ده هزار تومان) را همانجا پرداخت نمایند، برای ایشان کارت صادر خواهد شد و می توانند در آزمون شرکت نمایند. این افراد موظفند فایل راهنمای مراحل ثبت نام که لینک آن در اطلاعیه شماره ۳ موجود است را ببینند و اطلاعات لازم را مکتوب نمایند و روز آزمون همراه بیاورند.

۴. قابل توجه طلابی که متقاضی تحصیل در مدرسه مشکوة هستند، در صورت قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه از پایه اول مشغول تحصیل خواهید شد. کد طلبگی شما پس از ارائه درخواست انتقال به حوزه علمیه فعلی و مرکز مدیریت حوزه ها و موافقت آنها به مدرسه مشکوة منتقل خواهد شد و سایر خدمات طلبگی برای شما باقی خواهد ماند.

۵. شرط ثبت نام در مدرسه مشکوة دارا بودن مدرک دیپلم است. طلاب عزیزی که مدرک دیپلم نداشته اند و با مدرک سیکل وارد حوزه شده اند نمی توانند در مدرسه مشکوة به ادامه تحصیل بپردازند.  

۶. مدرسه مشکوة پس از شروع سال تحصیلی، جهت ثبت نام رسمی و صدور کد طلبگی، اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه را به مرکز مدیریت حوزه های علمیه ارائه خواهد نمود. پس از بررسی شرایط لازم توسط مرکز مدیریت قم، کد تحصیلی طلبگی توسط مرکز مدیریت، صادر و ثبت نام طلاب مدرسه مشکوة در سامانه سراسری حوزه های علمیه انجام خواهد شد. در صورت مغایرت شرایط سنی و تحصیلی و نظام وظیفه خود با شرایط اعلامی در دفترچه راهنمای پذیرش حوزه ها در سال ۱۳۹۵ با معاونت آموزش یا معاونت امور طلاب مرکز مدیریت قم و تهران تماس بگیرید و پس از بیان وضعیت نظام وظیفه (معافیت دائم یا تحصیلی) و مدرک تحصیلی و سن خود جویای نتیجه و احتمالا بررسی در کمسیون پذیرش حوزه های علمیه شوید. این اقدام را تا قبل از زمان مصاحبه مدرسه مشکوة انجام دهید.  

۷. آزمون ورودی مدرسه علمیه مشکوة، ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱ / ۵ / ۹۵ در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.

۸. خواهشمندیم داوطلبان بزرگوار، ساعت ۸:۳۰ صبح در محل آزمون حضور داشته باشید. آزمون در ساعت ۹ آغاز خواهد شد. داوطبانی که ثبت نام اینترنتی نکرده اید ساعت ۸ در محل آزمون حاضر شوید.

۹. آدرسهایی برای محل آزمون متناسب با داوطلبانی که از مترو، اتوبوس، یا وسیله شخصی استفاده می کنند در پی می آید.

آدرس اول مسجد دانشگاه شریف: خیابان آزادی (بین میدان آزادی و بزرگراه یادگار امام)، جنب در ورودی اصلی دانشگاه شریف (برِ شمالی خیابان آزادی و روبروی ایستگاه اتوبوس بی آر تی)، مسجد دانشگاه شریف.

آدرس دوم مسجد دانشگاه شریف: مترو دانشگاه شریف (خط شماره ۲ مترو تهران)، بلوار تیموری (به سمت شرق)، خیابان حبیب اللهی (به سمت جنوب)، خیابان آزادی (به سمت غرب)، در اصلی دانشگاه شریف، مسجد دانشگاه شریف. از ایستگاه مترو شریف تا مسجد به صورت پیاده حدود ۷ دقیقه مسافت است.

آدرس سوم مسجد دانشگاه شریف: مترو دکتر حبیب الله (خط شماره ۴ مترو تهران)، خیابان آزادی (به سمت غرب)، در اصلی دانشگاه شریف، مسجد دانشگاه شریف. از ایستگاه مترو دکتر حبیب الله تا مسجد به صورت پیاده حدود ۴ دقیقه فاصله است.

۱۰. عکس کارت آزمون داوطلب، حداکثر برای یکسال گذشته باشد. در جلسه آزمون عکس داوطلب با چهره تطبیق داده خواهد شد. در صورتی که عکس کارت آزمون که هنگام ثبت نام در سایت، آپلود نموده اید مربوط به بیش از یکسال گذشته است، یک قطعه عکس پرسنلی رنگی یکسال گذشته همراه خود به جلسه آزمون بیاورید. این عکس هنگام دریافت و جمع آوری کارتها در آزمون به کارت، الصاق خواهد شد.

۱۱. کارت ملی، پرینت کارت آزمون، مداد و پاک کن در جلسه آزمون همراه داشته باشید.

۱۲. داوطلبانی که از روستاها یا شهرهای غیر تهران تشریف می آورید، شما می توانید شب قبل در مدرسه صدر  حضور یابید و شب بمانید و صبح روز بعد از طریق ایستگاه مترو پانزده خرداد یا ایستگاه امام خمینی خود را به محل آزمون برسانید. مدرسه غذای شب و صبح داوطلبان را فراهم خواهد نمود. مبلغ ده هزار تومان جهت غذا و اسکان همراه خود داشته باشید. داوطلبانی که قصد دارید شب قبل آزمون در مدرسه صدر بمانید حتما حدود زمان ورود خود به مدرسه صدر و نام خود را به شماره موبایل ۰۹۰۳۶۵۹۱۹۵۷ پیامک فرمایید. ابتدا بنویسید « اسکان روز قبل آزمون » سپس نام و نام خانوادگی و محلی که از آنجا می آیید و ساعت ورود را پیامک نمایید.

۱۳. آدرس مدرسه صدر: ایستگاه مترو پانزده خرداد، خ پانزده خرداد، پس از تقاطع با خیابان ناصر خسرو، پایین پله های ورودی مسجد امام (جلوخان شمالی)، سمت راست، بین مغازه های ترازو فروشی و .. در کوچک ورودی مدرسه علوم دینی صدر.

در پناه خدا موفق و مؤید باشید.

  • ۹۵/۰۴/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی