غدیر

  • ۰
  • ۰

به نام خدا

با عنایت الهی آزمون ورودی مدرسه علمیه مشکوة برگزار شد. داوطلبان می توانند با استفاده از لینک زیر از قبول شدن یا قبول نشدن خود مطلع شوند.

مصاحبه پذیرفته شدگان انشاءالله از روز یکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ آغاز خواهد شد. روز و ساعت دقیق زمان مصاحبه را در اطلاعیه بعدی سایت پیگیری نمایید.

جهت یادآوری بخشی از اطلاعیه شماره ۲ ثبت نام که در فروردین ماه سال جاری در سایت بارگذاری شده بود در ادامه ذکر می گردد.
« هنگام مصاحبه از پذیرفته شدگان محترم آزمون خواسته خواهد شد کارنامه های تحصیلی که به تأیید محل تحصیل خود رسیده باشد را ارائه نمایند (مهر و امضاء شده باشد) و در صورتی که بر اثر اشتباه و سهل انگاری، اطلاعات کارنامه مغایر با اطلاعات ثبت و ارائه شده در روز آزمون توسط ایشان باشد نامشان از فهرست مصاحبه شوندگان کنار گذاشته خواهد شد. »


تعداد قابل توجهی از داوطلبان، اطلاعات مشخصات تحصیلی خود را ارائه نکرده بودند و با پیگیری انجام شده در روزهای بعد از آزمون، ارسال نمودند همچنین گروهی تاریخ تولد خود را هنگام ثبت نام در سایت درج نکرده بودند و مواردی از این دست که جهت تکمیل آنها با تک تک این داوطلبان تماس گرفته شد. در کنار تصحیح آزمون و مقدمات آن، یک گروه چهار نفره از آغاز هفته جاری مشغول تکمیل و وارد کردن این اطلاعات بودند. جهت تأخیر یکروزه در اعلام نتیجه آزمون نسبت به وعده داده شده در جلسه از همه عزیزان عذرخواهی می نماییم. 

در صورت وجود هرگونه پرسش درباره پذیرش مدرسه علمیه مشکوة می توانید به شماره ۰۹۱۰۹۸۹۶۰۸۱ پیامک بزنید (لطفا از تماس گرفتن خودداری نمایید) و یا با رایانامه 114Meshkat.Gmail.comمکاتبه نمایید.


  
  • ۹۴/۰۵/۱۴